Babysång



Min lilla nyfödda prinsessa =)

Kollade lite bilder som Joel tog på BB.. Så liten hon var...

Jag tänkte börja med att berätta nåt lite kul, i natt så vaknade jag av att Ewelyn tjuttrade. Hon var inte ledsen utan bubblade på och pep i mellanåt. Sträckte fram huvudet lite lätt över sängen, då ligger Ewelyn på mage med huvudet rätt upp, helt sträckt och flinar. Ja, det såg så roligt ut eftersom hon brukar antingen sova på rygg eller sidan eller hamna på kortsidan i spjälsängen. Hehe, gosunge!

Igår frågade jag Tessan om  hon ville göra mig sällskap på babysången, hon går ju bara hemma nu och väntar på att bebisen ska komma och hennes andra son Albin var hos sin mormor. Hon ville gladeligen följa med, vet att vi pratat om det förut flera gånger, men då har det inte passat. Hon kom strax efter halv nio och då gick vi en svänga innan det började. Skönt ute!

Vi gick direkt efteråt eftersom Tessan skulle med pendeln så då gjorde jag henne sällskap dit.

Nu är jag proppmätt, tog upp köttfärsen och gjorde köttfärssås. Men hade inga champinjoner i så det fick bli utan, men det gick och äta ändå :)

Lite slöande, sen ta tag i DISKBERGET!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0