Det blåser....



Idag har det blåst nåt så fruktansvärt mycket! Hoppas det är bättre väder imorgon.

Idag åkte vi till Joels syster och hennes familj i Ö.Tollstad och fikade. Ewelyn blev grinig och somnade i bilen på väg hem. Vi lade henne i sängen och då passade även jag på att vila, hade tänkt mig en kort powernap, men vaknade av att Joel väckte mig strax innan fem. Ja, så kan det gå!

Ewelyn har blivit lite hård i magen, vet inte om det är vällingen som spökar. Hon sköter magen, men det är hårt. Joel gav henne lite katrinplommon förut, får hoppas det går över. Tänkte gå till affären imorgon och inhandla lite annat annars.

Hon badade idag och sover nu. Joel kom med ett förslag igår, han sa det att om jag gick upp natten som var nu så skulle han trots att han jobbar ta hela veckans nattbestyr, han jobbar visserligen kväll, men jag tycker det känns taskigt eftersom han ska jobba och inte kommer hem förrän strax innan tolv på kvällarna. Nån natt tackar jag ju inte nej till annars kör jag på som vanligt. Man har ju kommit in i det liksom och är van att gå som ett vitt spöke hela dagarna. Tur att det finns smink :-)

Och jag hade nog inte pallat med att gå upp varje natt och sen jobba. Nja..

Nu ska jag kolla lite Tv, sen blir det kanske Wallander. Imorgon ska jag träffa Jennifer igen ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0