Fika med Helene

Jag vaknade med en enorm trötthet, det ska tilläggas att det är helt och hållet mitt egen fel. Ewelyn somnade bra och sov bra i natt, men jag fastnade framför Petra Mede show, hmm? Jag tycker det är fånigt och har svårt för henne, men jag satt kvar i soffan. Jag har också så svårt att somna innan Joel kommer hem, kan vara hur trött som helst men kan inte somna, men det är nog psykiskt. En trygghet att veta att han är hemma.

Mötte upp Helene vid östgöta brand och tog en fika. Vi satt och snackade om himmel och jord, och Ewelyn ville vara med såklart inte ligga i vagnen när mamma och hennes kompis pratar. Ja, hon är härlig. Hon vet vad hon vill och det är bra.

Jag tänkte gått ner på Lindex och kollat efter nåt till Ewelyn att ha på hennes fossingar eftersom jag fick rabattkuponger hem ifrån Lindex, men kände mig inte sugen att skena i affärer. Så vi gick hem, strax därefter kom Joel hem ifrån city gross så han slängde ihop lite chili con carne. Han kan om han vill! :)

Jag ska ta och knalla bort till Helene nån dag, är ju en bit och gå men har man ingen tid och passa och det är bra väder så ser jag inget hinder. Hon bor så fint, ja hon har verkligen öga för inredning och allt vad det innebär. En riktig pärla vad gäller den biten :)







 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0