Hemma

Hemma igen och timmarna gick i raketfart. Vilket välkomnande man fick, kramar och komplimanger... Eftersom man jobbar olika tider så träffar man ju inte på alla så det var roligt att man stötte på några som man inte träffat sen graviditeten eller när Ewelyn precis hade kläckts :)

Ja innerst inne gillar jag mitt jobb, önskar bara att det var lättare att få ett fast, men det andra ger så mycket. Det är både för och nackdelar och jag måste tänka framtidsmässigt också, men nu känner jag mig på toppenhumör!

Har fixat min delegering också så ikväll gav jag mediciner och sånt igen. Trodde att jag skulle bli lite nervös, men inte. Dock kunde jag känna mig lite tankspridd hahaha..

Skulle fått jobba imorgon också, men det blev lite sent inpå och Joel ska iväg hela dagen till Stockholm och fota. Men nu har jag ju jobbat ikväll och kan med gott samvete och mer än frivilligt vara hemma och mysa med Ewelyn. Det gillar jag, hon är min solstråle som lyser upp och gör mig både glad och trött :-D Några gånger tittade jag på mobilen i väskan, har ett kort på henne som bakgrundsbild när hon ler. Världens sötaste och man sprudlar i hela kroppen.

Ska snart krypa ner, fick chansen att vila en stund förut, men som vanligt har jag eld i kroppen så det blev max fem minuter sen var jag uppe och studsade igen. Men imorgon har vi inga måsten, vi ska bara ta det som det kommer =) Försöka vila när Ewelyn vilar. Jag måste bli bättre på det.. att det ska va så svårt...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0