ICA

Solen lyste med sin frånvaro idag på förmiddagen, men sen blev det riktigt fint ute så när Ewelyn vaknade klädde jag på henne och gick ner. Det var himla skönt ute! Dessutom träffade jag en timvik som jag inte sett sen jag var gravid så det var lite kul :)

Handlade kaffe (mkt viktigt!), ersättning, våtservetter, två burkar mat (rotfrukter och kyckling och spaghetti och köffärssås). Kul att testa lite nytt, sen blev det även en tidning till mig SOLO plus att jag köpte en liten överraskning till Joel ;-)

Har precis diskat och Joel ringde nyss han var på väg hem. Har en duns av migrän, men det finns inte mycket man kan göra åt det förutom att försöka ta det lite lugnt och ta en tablett eller två, men undviker helst tabletter. Varför vet jag inte, men har alltid tagit det in i det sista. Dumt kanske egentligen för det lindrar ju lite :)

Ikväll blir det inte många knop, disken är avverkad. Jag har plockat lite. Eventuellt kanske jag går igenom ett par kartonger med kläder. Vi får se!

Läsa min tidning ska jag iallafall försöka hinna med :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0