Krassliga :-(

Det börjar igår kan man säga ordentligt. Joel kom hem och mådde inte bra, yrsel, ont i kroppen och halsen. Hade feber i natt. Ewelyn är snorig och hostar lite imellanåt och jag är genomförkyld (igen). Känns skittråkigt eftersom det är påsk och allt. Jag har knappt sovit nåt på två nätter heller då Ewelyn vaknat en gång i timmen. Idag tog vi varsin powernap och turades om henne, var bara tvungna. För att bli frisk behöver man sömn.

Vi åkte iallafall in till farmor idag. Det var trevligt och hon bjöd på kycklinggryta och marängswiss. Fick varsitt påskägg också :)

Imorgon är vi bjudna hem till mamma på påskbord, men jag ringde idag och förvarnade henne om att vi kanske inte kommer. Jag hoppas att det går över, men det är ju inte och ge sig f**n på ;-)

Ikväll blir det lugnt.. Och ja det känns som en riktig Lååååångfredag det här :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0