Kväll :)

Ewelyn sover, hon busade utan blöja förut och det gillar hon, det märks hon blir mer rörligare och måste ju kännas skönt att slippa den tunga blöjan imellanåt :)

Mitt lilla hjärtegull...


Denna dag har bara sagt "Sviiiiiiisch" och nu är det kväll. Väntar på att mamma ska ringa, hon har ju varit iväg idag på ett möte och jag håller tummarna stenhårt. Hon är så full av energi och positiv till allt. Vad gäller den biten så är hon en av mina idoler. Längtar tills vi ska iväg på en mamma-dotter dag, det har vi gjort varje år och jag längtar. Ja, det finns nog en liten morsgris inne hos mig minsann.

Men eftersom hon fick mig när hon var ynka nitton år, så brukar hon säga att det känns som igår hon fick mig. Sen Ewelyn kom har vårat band blivit starkare, ännu starkare än vad det var innan och det är så det ska förbli. Jag kommer inte ens ihåg när vi var oense sist =)

Pappa ringde förut när han var på väg till jobbet, han ville att vi skulle komma ner nån helg så ska höra med Joel och kolla på det. Alltid lika trevligt att åka till pappsen, och skönt för honom att slippa fara eftersom det är oftast är han som kommer hit, men blir ju så eftersom hans släkt bor i Östergötland.

Aj, nu har visst min fot somnat här... Så ska lyfta på stjärten.. hämta nåt att dricka och sen luta mig tillbaka....

Kanske blir en bit vit toblerone också ;-)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0