Linköping

God morgon, i natt sov jag inte så bra. Ewelyn har gjort det, men inte jag. Det tar sån tid innan jag somnar.
I eftermiddag när Joel slutat jobba så åker vi in till Linköping igen. Han ska träffa fotoklubben och som vanligt passar Ewelyn och jag på att följa med och umgås med mamma/mormor några timmar. 

Igår köpte Joel välling på City Gross så det ska vi prova ikväll, ska ta det väldigt lugnt i början så hon inte får ont i magen, så det blir ersättning på dagen och sen välling innan läggdags. Sen trappar vi upp lite sucessivt. Hon har inte haft problem med magen förutom koliken dom första veckorna, det var en pers i sig och jag har nog aldrig tyckt så synd om henne förutom när hon hade krupp. Jag vill inte ens tänka tillbaka på dom veckorna, hemska tanke.

Nu sitter hon  här i babysittern, pigg och glad och sprattlar med benen. Igår satt hon helt själv flera gånger,  men korta stunder så inte ryggen tar skada, men för var dag som går så blir hon allt stadigare.

Nu ska jag sätta på lite kaffe har lite och pyssla med sen, man vill ju inte komma hem till en bombnedslag  :)

Lägger in en bild på min kära fräscha, snälla, härliga mamma. Det tåls att skriva många gånger. Hon är inte bara min mamma utan även min vän och det finns nog inget som vi inte pratar om :-)




Världens bästa mamma :-D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0