Måndag

Idag var ju tanken att vi skulle gått ner till babysången, jag vaknade tidigt.. men sen kröp vi ner en stund och Ewelyn somnade om så vi struntade i det och strax efter två kom Emelie och fikade. Hon stannade ett par timmar och vi pratade mycket jobb som allltid, men skönt att få lite insiderinformation :-)

Jag ringde till dom på jobbet i morse och påminde om att vi måste ha schema i lite god tid och dom var i princip klara så kommer väl närsom skulle jag tippa på plus att hon trodde att jag kunde gå in på Vikariebanken, men har blivit nåt fel så dom skulle titta på idag (igen). Det var ett trevligt samtal och jag kände mig konstigt nog inte lika tjatig ;-)

Vi har registrerat dagisplats till Ewelyn också, skönt det. Gjorde det via kommunens hemsida och dom ringde från skolförvaltningen förut, jättetrevlig tjejja. Så det blir nog bra sen, får hoppas att hon hamnar där vi önskat plats =)

Trots min trötthet så känner jag mig positiv och glad :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0