Mosad banan



Börjar inlägget med lite humor :) Ett skratt förlänger ju livet och jag gillar verkligen skämt som är verklighetsrelaterat, men med lite överdrift kanske =) Tror det är så här mamma har det med min tonåring till lillebror ;-)

Joel åkte redan vid sju imorse och Ewelyn vaknade redan vid halv 6 och låg och tjuttrade. Vet inte hur många försök vi gjorde för att hon skulle somna om, men hon var utvilad och ville gå upp så det gjorde vi. Jag kände mig nästan lite svimfärdig, men vi slumrade till efter en stund i vardagsrummet. Ewelyn i babysittern och jag i soffan :)

Solen sken och jag bara kände att vi måste gå ut, dessutom var jag tvungen att gå ner till ICA och handla ersättning, tvättlappar och något gott till kvällen så klädde på oss och gick ner. Den ersättningen vi brukar köpa var slut och jag ville inte köpa nån annan så köpte ett par färdiga så länge så får vi handla mer imorgon sen om det hinns med. Har ju välling hemma, men det får hon bara än så länge till natten.

Köpte några bananer idag och hon åt upp nästan en halv. Tyckte inte det var gott dom första skedarna, men sen fick hon smak på det och vatten dricker hon nu också, var heller ingen höjdare förut.

Nä nu ska jag passa på och vila några minuter nu när Ewelyn gör det, sen ska jag plocka lite här hemma.

Ikväll blir det mys med chips, lite lösgodis och päroncider :-)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0