Sooooooool!!!!!!!

Idag har vi haft en trevlig dag, vid lunch chansade jag på ifall Linda var hemma och det var hon, så vi bestämde att vi skulle ut och traska och sen ta en kaffe som avslut på promenaden. Vi var nog  ute i två och en halv timme tror jag, så vi har fått mycket sol och motion ;-)

Jenny, Simon och hennes vovve följde med. Jag är ju hundrädd och hon har en pitbull så jag blev lite skraj i början, men han skällde ingenting och var nästan lite mesig. Så det gick bra.

Nu är jag mätt, stekte på lite falukorv och kokade glutenfria makaroner. Tvättmaskinerna är i full gång också. Jag känner mig lite trött, så fort man sätter sig ner så blir man seg.

Träffade en ifrån jobbet på hemvägen som har hand om terapiavdelningen, stod och pratade en stund. Inte sett varann på ett bra tag nu, tiden går ju så fort!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0