Trevlig eftermiddag

Mamma kom strax innan tre och Ewelyn vaknade precis då, så vi matade henne och bytte blöjan sen gick vi ner till "stan". Hoppade in på Lindex, kollade inte så mycket på klädfronten. Kände mig inte sugen och Ewelyn fick så mycket kläder idag.

Men sen gick vi in på Kicks, för jag skulle ju köpa mig en mascara. Glömde helt bort det, ja det märks att man är småbarnsförälder, minnet är bra men dessvärre kort nuförtiden. Jag har ju varit inne på att köpa en concealer länge och mamma och jag gick ju och pratade om det så jag köpte en sån istället.

Hade helst velat ha Make up Stores eller Diors, men det fick bli denna från Lumene. Så ska inviga den nästa gång jag sminkar mig =)



Får väl se om den är nåt och ha :)

Sedan tänkte mamma bjuda på fika så vi tog en kaffe och varsin biskvie. Sen ett stopp på Ica för att fylla på förrådet med gröt till Ewelyn, denna gång blev det äpple och päron :)

Joel följde med mamma till Fivelstad för att hjälpa henne med sängen, men han kommer nog hem vilken minut som helst. Skönt att han är hemma ikväll!

Dagen har varit bra. Ewelyn har varit glad och nöjd!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0