Blogg blogg...

Jag är som besatt! Haha, nej skoja bara! Vi har kollat Kill Bill här hemma. Jag råkade slumra till några minuter och då stängde vi av den. Joel sitter vid sin dator och väntar på att en jobbarkompis till honom ska ringa. Joel ska köra hem dom. Jag känner mig väldigt trött, men jag vet och känner mig själv att jag inte kommer kunna somna förrän han kommer hem iallafall.

Att man är beroende varandra, jovars det kan man väl säga med lite överdrift, men jag känner trygghet när jag vet att han kommit hem innan jag somnar :-)

Vi har mumsat onyttig mat och ännu mer onyttigt godis, kan man ursäkta sig med att det faktiskt är LÖRDAG!? :-)

Mår nästan illa nu. Mitt eget fel min gottegris som jag är.

Jag vill så gärna kunna hitta den där motivationen till att vara mer hälsosam och nyttig. Men hur jag än vänder och vrider på det så slutar det med att jag sitter i soffan med en skål full med godis till helgen. Eller att jag dricker det där glaset cola mitt i veckan, fast jag vet att ångesten kommit strax därefter.

Skulle vilja prova en bra, enkel och snabb diet. Tips någon? Tack. Jag vill att det ska vara enkelt, gärna billigt men framförallt gott. Eftersom vi måste laga en annan mat till Joel, han är inte mycket för dieter den mannen.

Ena dagen är jag så jäkla fokuserad och nästa är den där lilla gnutta självdisciplin som bortblåst. Jag vill bara må bättre, få mer energi och känna mig snyggare. Hur nu det ska gå till? :-)

OJ, det här blev visst bara en massa svammel. Men som ni vet. Jag har svårt att hålla mig till ett och samma ämne oftast, halkar in på både det ena och det andra. Kanske för att min hjärna innehåller så mycket =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0