BVC

Ewelyn sov till kvart över sju idag.. =) Inte i sträck ska tilläggas, men skönt att hon kunde somna om sen var hon pigg och glad när hon vaknade. Jag kände mig tung i huvudet ändå, tror nu att det är vädret som spökade för jag hörde åskan nu när vi kom hem och det mullrar för fullt ute!

Tanken var att jag och Madde och våra töser skulle gå ner till dagiset och kika, men sen började det regna. Hoppas vi kan gå en annan dag ;-)¨

Vid halv elva tiden så bjöd Tessan på en kopp kaffe så vi var där. Ewelyn jagade katten som vanligt :-)

Jag har fått en tid hos syo nu i nästa vecka, även ringt stadsarkivet om mina slutbetyg ifrån gymnasiet.

Farmor har jag pratat mig också som var väldigt positiv till att vi kollat på en fyra. Vi får lägenheten om vi vill ha den som sagt. Vi har nog redan bestämt oss, men får nog lite blir klarhet imorgon.

Bvc för läkarkontroll har vi varit på i eftermiddag. Ewelyn är frisk som en nötkärna. Följer sin kurva som hon ska. Väger 8780 och 70 lång :-) Hon utvecklas bra också, så det känns kanon!

Nu ringde Arbetsförmedlingen precis också så fick göra ett avbrott här i bloggen. Ska dit och prata med dom imorgon förmiddag om hur jag ska gå vidare.

Har tyvärr inga bilder.. Varit dålig med det några dagar nu, men ska skärpa mig. Lovar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0