En överaktiv hjärna...

Med rubriken så menar jag min egen. Var hos syokonsulenten idag och det gick toppen. Jag behöver bara läsa två ämnen sen valde jag ett till frivilligt, eftersom jag ville läsa upp det betyget. Men när vi kom till den ekonomiska biten hur mycket jag skulle få varje månad så tappade jag hakan.

Kände nästan att tårarna började komma, hade kollat lite själv men tänkte att jag kanske gjort fel men nu fick jag det svart på vitt.

Om jag väljer att plugga så får jag mindre än vad man får när man går hemma! Dessutom så måste jag ta lån. Kan ni fatta? Att om jag ska plugga så får jag mindre. Det om något är helt sjukt. Flera tusenlappar mindre.

Det är ju det jag vill, men jag kan inte räkna med att jag ska kunna få en massa jobb, det är osäkert när man är timvikarie.

Det känns ledsamt, det gör det. Jag har lite tid på mig att fundera över det.

Jag önskar av hela mitt hjärta att jag kunde hitta något annat jobb, en anställning som gav mig mer trygghet och framförhållning,

Jag är riktigt ledsen nu :-(


Ska muntra upp er med ett par bilder jag tog på Ewelyn förut när hon smaskade smörgåsrån och yoghurt :-)






Solstrålen i mitt liv


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0