Fan va bra!

URSÄKTA svordomen! Men jag är så glad just nu. Ringde ett samtal nu på förmiddagen eftersom jag fått tre olika brev med tre olika beslut vad gäller min dagpenning när jag är "arbetslös". Även att jag är timvik så räknas jag som arbetslös. Jag kommer få mer nu även vad jag räknat med eftersom jag jobbat så mycket i sommar. Fatta att det känns skönt! Kan jag bara jobba några kvällar eller nån helg så klarar vi oss några månader framöver iallafall.

Jag hoppas inte att hon sa fel till mig nu, för då blir jag less. Dom är lite virriga även dom som jobbar på myndigheter.

Om ett par timmar kommer Joel hem då ska vi äta sen åker dom ut till hans mamma så jag kan slappa lite :-)

Halv fem bär det av mot jobbet. Hoppas jag får jobba med någon bra eftersom jag inte är van på den avdelningen, kan ju jobbet men svårt att veta rutinerna just där :-)

Ringde till Telenor också, ska säga upp mitt abonnemang och byta till 3. Joel har 3 och även många av mina vänner, blir billigare så. Men får vänta till Måndag. Då kommer bli en "ring dag" igen. Mycket att fixa med :-)

Jag hoppas det håller i sig nu.. känt mig så depp ett tag av olika skäl.. I mitt liv så brukar det vara så att om det händer något bra, så dröjer det inte länge förrän jag får den förbaskade motgången.. Nog om det, ska dricka upp mitt kaffe nu och sen börja med lite krubb!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0