Farmor

God kväll!

Det här blir ett tråkigt inlägg utan bilder, men tänkte skriva några rader ändå. Idag har jag grejat lite här hemma, allt som skulle göras blev dock inte gjort, men har satt upp nya gardiner i köket. Blev jättefint!

Sen åkte vi in till min farmor och spenderade några timmar. Fikade och Ewelyn jagade vovven som mest ville hålla sig undan :-) Såg lite roligt ut faktiskt.

Ewelyn slocknade direkt när vi kom hem, så nu sussar hon sött. Tessan var här och hämtade några gardiner och en duk som jag inte använder, men som inte är något fel på. Ja, generös är jag och vill jag mer än gärna vara. Kan man glädja andra så blir jag glad. Lika kul är det ju när man själv får saker ;-)

Jag har förövrigt hittat ett soffbord på ikea som jag är lite sugen på, vitt är det. Men åter igen så blir jag lite confused, bordet är fint, men passar ju inte alls ihop med det övriga möbelmanget.

Tänk om man kunde köpa allt på en gång, bara sådär. Vilken känsla =) Iofs så är det kul att ta lite i taget också, men jag är så ivrig och vill ha allt på en och samma gång.

Imorgon är dagen som min sambo och jag väntat på ett bra tag. Vi sätter oss på bussen, sen båten som ska ta oss till Helsingfors. Ska bli riktigt trevligt. Hoppas det blir bra väder, annars får vi leva med mottot "Det finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder". Heter det så? Kanske blandar ihop det. Är lite trött nu!

Kommer bli lite tomt att åka ifrån min ängel, men jag vet att hon blir väl omhändertagen och kommer ha det mysigt på landet. Men jag gillar att vara med henne, helst hela tiden, men man behöver lite egentid för att blomstra och bli en så bra mamma som du själv bestämmer dig för att vara. Mår man bra själv så smittar det av sig.

Allt för denna regniga afton. Jag ska vara social med min Joel framför tvn, hoppas på lite sömn annars kommer jag dregla och snooza på bussen :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0