Fredag :-)

Sista dagen på viket är gjord. Känns skönt, men samtidigt tråkigt. Sluttjatat om det. Det gick bra iallafall!

När jag kom hem möttes jag av 3 röda rosor som stod på bordet, plus ett kuvert. Hmm.. Tänkte jag. Älskling hade varit och köpt dom och i kuvertet låg ett presentkort på Ikea på 1000 kr, mycket pengar. Han är smart min sambo som kan spara undan utan att jag vet om det ;-) Blev så GLAD! Jag fyller ju inte, men tacken för att jag jobbat och slitit. Det har ju hela tiden varit mitt eget val, men att bli överraskad så pass mycket som jag blivit sista tiden, ja det är UNDERBART!

Tog en snabbdusch när jag kom hem sen bar det iväg till Ö.Tollstad för kalas, gott fika och trevligt sällskap!

Just nu sitter jag här, latar mig med en folköl. Ja, det är gött, så längesen nu och en skål full med chips :-) Det blir film och mys ikväll.





Jag vet inte vad jag gör för att förtjäna allt detta, helt ärligt. Men glad blir man!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0