Ledsen Ewelyn

Idag traskade Madde, jag och våra tjejer ut på en långpromenad. Innan vi gick så trodde jag att Ewelyn skulle sova en stund, så trött som hon var. Men fick ta upp henne igen och så klädde vi på oss gick ut.

Hon blev jätteledsen efter en stund och så höll det på med några minuters mellanrum. Att det skär i hjärtat när hon blir sådär ledsen. Jag vet inte riktigt vad det har varit med henne idag, hon blev så ledsen i mellanåt :-(

Jag ställde mig i duschen en snabbis och då satte jag henne vid handfatet så hon fick plaska lite själv, då blev hon nöjd och glad!

Sen var det samma visa igen.. Efter lite gröt så blev hon glad igen, men nu under nattningen så har hon blivit ledsen. Jag tror det är tänder på gång igen och att det är därför hon får sina små "utbrott" rätt som det är.

Annars har det varit bra. Ikväll vankas det filmmys med Angelica som kommer hit efter att hon tränat. Lite vardagsmys är ju aldrig fel och sällskap tackar jag inte nej till. Hon är så härlig den tjejen, det har jag skrivit förut i bloggen, men hon är så äkta och jordnära och positiv och glad. Det behöver jag.. Mycket sånt!


Och så en bild bjuder jag på såklart :-)





Hjärtegullet <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0