Nytt i köket

Jag trivs inte, det är inte lika kul att inhandla nya saker till hemmet när man inte trivs. Heller inte när man inte kan handla allt på en och samma gång. Jag vill ha en massa massa nytt, en helt ny stil och jag vet precis hur det ska och hur jag vill att det ska vara. Jag konstaterade att vi haft samma gardiner i vardagsrummet i 4 år.. Va?? 4 år! Vi har dessutom haft samma krukor, lampor och dylikt sen vi flyttade hit. Kan ni tänka er att man tappat motivationen till att göra denna lägenhet hemtrevlig.

Men för att piffa till det lite så råkade jag hitta ett par fina, söta panelllängder till köket med tillhörande bordstabletter. Man får göra det bästa av situationen. Att bara göra en liten förändring gör ju massor och man mår så mycket bättre.

Sjaskigheten och allt annat som vi inte är nöjda med vad gäller standarden kan vi inte göra så mycket åt. Det är att betala hyra och se glad ut.

Jag är hemma på timmar nu och ska tillbaka halv två för att röja undan sista passet för helgen. Det har gått fort fort. I natt blev det inte mycket sömn varken för Joel eller mig. Ewelyn var rentav bångstyrig och kunde inte komma till ro. Så idag var det segt att pallra sig upp. Men iväg kom ja och jag gjorde mitt morgonpass med bravur =) Att vara så trött och illamående som jag var men ändå klara allt galant, en klapp på axeln till mig ;-) Jag vet jag är lite dryg och kaxig, men ni får ta det med en nypa salt :-)







Små och kassa bilder men det här hamnade i varukorgen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0