Söndag

Vi gjorde oss iordning och åkte in till Linköping. Joel hade tittat ut ett vattenpass på Clas Ohlson, när vi kom dit hade dom sänkt ner priset rejält så det var ju bra. Bra att ha när man ska sätta upp tavlor och sånt så det blir rakt och ordentligt, finns inget fulare när det sitter snett :-)

Sedan åkte vi till City Gross igen och handlade mat och blöjor. Köpte även fler nappar, då dom har en förmåga att försvinna :-)

När vi kom hem gjorde Joel mat sedan tog hela familjen en eftermiddagslur, badade Ewelyn, fikat och kollar tv. Så har/ser kvällen ut. Vi är lite sega här idag. Joel har haft huvudvärk nästan hela dagen. Jag har känt mig matt i kroppen, hade ingen lust att sminka mig heller. Jag behöver inte ha på mig en massa smink, men när jag inte har det så både känner jag mig och ser sjuk ut. Ja, det är sant. Att lite smink kan göra så mycket och man känner sig piggare av någon konstig anledning men idag så har huden luftats ;-)

Imorgon ska vi till Egirs och skriva på kontraktet. Det känns långt bort men ändå nära. Det kommer nog gå snabbt, två födelsedagar ska hinnas med. Just nu känns det för min del att det kvittar om jag blir firad eller ej. Förut så kändes det viktigt, men nu är det skitsamma. Ewelyns 1 års dag i Oktober är viktigare. Som sagt, vi får se  hur det blir. Är ju inte många som kan komma en vardag ändå =)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0