Underbara arbetskamrater

Idag tog vi en tur till marken, kände mig lite rastlös på förmiddagen så när vi var ätna och klara så åkte vi in. Gick mest och åt ;-) Sen köpte vi en kartong cocosbollar, det var det enda. Innan vi åkte hem så gick vi in på Ö&B och köpte lite diverse saker. Ny badrumsmatta, en större eftersom vårat badrumsgolv är så fläckigt och fult, sen blev det lite annat som man behöver, hårspray, deo, rengöringsmedel.. Aa, ni vet!


När vi kom hem så käkade vi rester från igår. Korvstroganoff och ris. När Ewelyn sov så slocknade jag i soffan en timme, när alarmet ringde var jag helt väck i huvudet, så där snurrig och tung som man kan bli när man sovit på dagen. Fick huvudvärk men tog en panodil på jobbet sen gick det över.

När jag kom dit och satte mig i soffan för lite rapport så fick jag en ros. Det första jag kläcker "Jag fyller inte idag?!" =) Men det är ju min sista dag imorgon. Har aldrig fått något efter dom förra somrarna så blev lite paff. Väldigt gulligt! Man känner sig uppskattad för hur det än har varit, faktiskt en bra sommar så var det kämpigt vissa pass.

Nu ska jag kolla lite tv, sen blir det att försöka sova lite. Kanske läsa lite i nya numret av Mama som jag fick på posten idag. Imorgon jobbar jag en hel dag med bästa Brittmarie, vi har haft oturen att inte fått jobba så mycket tillsammans, men kul att vi får jobba sista dagen på mitt vik.

Var bara tvungen att ta en bild på den fina rosen :-)




Känner mig kluven nu.. Ska bli skönt att vara ledig, men samtidigt kommer jag känna en otrolig saknad. Jag kommer nog sätta upp mig lite då och då ändå om jag känner mig själv rätt. Jag känner en gnutta ledsamhet, en blandad känsla. Men jag vet att allt kommer lösa sig. Jag har en sambo som är superhärlig med just det uttrycket "Älskling, sluta! Det löser sig vet du"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0