Firat mamma

Det har varit dåligt med blogginlägg dom senaste dagarna. Vi har varit sjuka. Joel och jag. Inte Ewelyn. Det har varit mycket annat som tagit sin tid och jag har heller inte haft någon lust att blogga.

Vi har varit  hos mamma idag och firat henne eftersom hon fyller 45 år på Måndag. Mycket trevligt var det och hon är lika ung och snygg som alltid ;-) Jag hoppas jag håller samma mått när jag kommer upp i hennes ålder =)

Jag kommer ta ett break härifrån ett tag.. Vi får se hur länge jag står ut :-) Känner att min tid uppdagas för mycket av att sitta framför datorn när jag egentligen borde ägna mig åt annat och absolut det finns mycket att att göra och som tar min tid om man säger så =)

Ni får ha det så bra så länge så dyker jag upp när bloggsuget kommer igen, det kan hända närsom!

Var rädda om er så länge och gå försiktigt..! Jag bröt mitt lårben när jag var 6 år och trots min unga ålder så glömmer jag aldrig den smärtan!!! Så tat lugnt mina nära och kära :-)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0