Mycket motion :-)

Lämnade Ewelyn på dagis.. det skulle tas gruppfoto. Gick och hämtade henne efter ett par timmar igen och det hade gått bra :-)

När vi kom hem slängde jag ihop lite kassler, skivad ananas och svampsås.. med lite ris till också =)

Mumsade i oss det sen vilade snuttan en kort stund. Joel och jag kröp ner i soffan en stund framför tvn.. Han åkte och jobba och en stund därefter klädde jag på mig och Ewelyn och gick till dagiset igen.

Enskilt kort skulle tas och hon blev lite ängslig till en början.. "apan" som fotografen visade upp föll henne inte i smaken och likaså bollen som han kastade var ju sådär rolig :-) Gav henne en telefon och då blev hon på bättre humör, men något stort leende blev det tyvärr inte ;-)

Ja det blir nog bra. Huvudsaken hon inte blev jätteledsen. Det blev några kort och dom han visade såg faktiskt rätt bra ut.

När vi kom hem bredde jag en skinkmacka och gav henne lite yoghurt, sen har vi busat i soffan..

Har slängt i en maskin tvätt och plockat lite disk så mest sådana bestyr jag ägnat mig åt idag förutom att promenera i kylan ;-) Jag lider inte så mycket av det. Tycker nästan det är värre när man kommit in i värmen, det är då jag börjar frysa som en gris.

Känner mig hurtig och är stolt, det kan man väl få va.. eller? :) Kan jag götta mig med lite godis i helgen :-)

Jag dricker lite jucie och slappar framför tvn..

Fick lite ångest förut eftersom jag inte fått så mycket jobb än :-(. Självklart ser jag framemot att få börja plugga i Januari, men jobb ger pengar. Studier är en investering och berikar på andra sätt och vis.

Men jag är en arbetsmyra och gillar att jobba, oavsett med vad. Att gå hemma är inte min grej. Det känns som jag inte gör så mycket, dum tanke eftersom jag gör massor egentligen :-)

Ska lägga mig i sängen med lycka i kroppen. För jag är lycklig. Om jag bara kunde bättre på min självkänsla. För den är skit! Alltid varit och jag har så höga krav och förväntningar på mig. Borde ta ett djupt andetag och njuta av tillvaron, men så länge jag inte har en fast inkomst så kommer jag nog inte göra det.

Tråkigt inlägg. Det blir så ibland.

Längtar efter min sambo och min snutta sover.. Det är i sådana här stunder som jag saknar min katt Silver. Han var en norsk skogskatt, långhårig och grå. Min silvriga pärla som alltid var hos mig.

Vill inte ha en katt nu, men jag saknar honom. Trots att han var en katt så var han som ett barn för mig :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0