Vinter

Har precis lagt på luren pratat mycket i telefon idag.. Ja jag kan babbla på ;-)  Ewelyn var som vanligt på dagis idag, när jag skulle hämta henne så kom Tessan, hennes sambo och deras bebis gående. Så vi tog sällskap ner till stan. Sen gick jag i rask takt i kylan bort till dagis.

Hon var jättetrött ikväll så fick lägga sig tidigt. Vi somnade till båda två i soffan. Mysigt! Men jag klädde på henne pyjamas, bytte blöja och så lade henne i sin säng. Tog väl 2 sek så slocknade hon :-)

Jag mår bättre nu. Kände mig lite nere igår. Men det är ju mänskligt.

Pratade med farmor idag och vi gör som alla andra år, inga julklappar köps förutom till Ewelyn då förstås. Sedan kanske vi ger nåt kort på Ewelyn men det kan dom ju få närsom =)

Skönt det! Slippa julstressa. Så det blir barnens klappar som ska fixas. Funderar på att hitta nåt till min sambo i år. Vi brukar inte köpa nåt direkt så, men i år vill jag nog ge nåt litet. Måste bara vänta tills min lön kommer :-) Typ dan innan hehe.. Som alltid. Så lite stress blir det nog.... Men roligare att köpa till barnen tycker jag.

Usch, kallt här inne. Ska ta en dusch och sen krypa ner i soffan under duntäcket. Kolla byggfällan och lyxfällan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0