Babysång och ugnsstekt falukorv med potatismos, me like!

Magen kurrar, väntar på att maten ska bli klar som jag snodde ihop lite snabbt. Älskar husmanskost så det blir det idag. Vi kom upp och iväg till babysången, hann kolla slutet på hockeyn. Sverige-Finland :) Sen klädde vi på oss och traskade iväg uti kylan, riktigt kallt!

Ninas kompis Anna och hennes Millie hälsade på mig där, kände igen mig. Det är Joels systers kompis. Krångligt, nejdå. Hon var trevlig! Lika trevlig som Nina :)

Sen träffade jag Ella och hennes Millie där, blev lite paff men det var kul, längesen jag pratade med henne så det var skoj. Rund och go har hon blivit den lilla tösen, en riktig sötnöt minsann.

Det var lite jobbigt att dra barnvagnen då det inte är plogat överallt, men dit kom vi och hem kom vi.

Nu får banne mig maten vara klar snart, jag är VRÅLHUNGRIG!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0