Bra Torsdag ;-)

Vi har haft en bra dag. Ewelyn har varit glad och sprallig! Jag har plockat och grejat lite här hemma, som jag gör varje dag sedan tog Ewelyn och jag en kort promenad till ICA där jag inhandlade lite smått och gott. Soppåsar bland annat, en ny diskskrapa, lite burk mat två nya sorter. Tänkte köpa päron men det fanns inte så det blev morotspuré och katrinplommon. Va lite dåligt utbud idag kändes det som. Sedan kunde jag inte motstå att köpa med mig dom nya Ballerina som tydligen ska smaka kladdkaka. Hmm?! Ja dom var sådär. Jag hade inte köpt dom om vi inte skulle ha besök, så hade ju en anledning nu :)

Vid halv tre tiden kom farmor och hennes karl, deras hund och strax därefter kom farbror Peter. Jag har fått så mycket idag. Tacksam är jag. Dom hade köpt med sig semlor, plus att farmor hade med sig en stor papperskasse med hembakad fikabröd (rulltårta, äppelkaka och glutenfria drömmar) :-) Jag är bortskämd av min farmor. Det kan jag ärligt säga. Sedan hade Peter med sig en bärkasse full med godis ifrån Cloetta. Det var två stora påsar fulla med Taragona, en massa dumleklubbor, center, och en stor påse med Hemkola. Nam Nam...

Jag äter inte så mycket sötsaker längre men alltid kul att ha lite till helgen då suget kommer eftet nåt sött. Joel lär ju bli glad, gottegrisen.

Farmor tyckte att jag hade gått ner ännu mer i vikt, asså tycker det är så lustigt för så upplever inte jag mig själv. Hade önskat att jag kände det mer, men jag känner mig fortfarande pluffsig. Skitsamma. Man blir glad av komplimanger, ja för mig är det en komplimang ;-)

Fick ett sms av Joel att han ska jobba över i natt, så han kommer hem senare.

Jag har fått en förkylningblåsa i käften, svider nåt så grymt :-(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0