Bröllopsfotografen :)

 

Denna film har vi myst till ikväll, den var bra! Måste ni se :)

Kvällsmaten bestod av varsin räksallad, först blir jag sugen på en kycklingkebab, men det blev en sallad. Har ätit ett par dumleklubbor ikväll, inte bra för gaddarna dock, men ack så goda dom är.

Prästen var ju här vid två tiden, och vi har bestämt psalmer och så till dopet. Det blir dom två vanliga. Dom man brukar ha. Det känns lite pirrigt, jag är så nojjig över att jag ska få yrsel när jag står där framme, ja sen jag var liten så blir jag lätt yr. Men det går nog vägen, Joel ska hålla Ewelyn och jag ska hälla upp vatten och hålla dopljuset :)

Ikväll har vi också tvättat som sagt, inte så lite heller! Joel har sprungit upp och ner, han insisterade på att han kunde ta det efter jag varit nere första gången. Ewelyn somnade till slut, hon låg och tjuttrade en bra stund för sig själv sen somnade hon.

Ja, ni skulle sett minen när prästen var här, världens hängläpp i början. Sen gick det över. Förstår inte hur hon får till den, men hon är söt oavsett om hon är glad eller ledsen. Det är våran guldklimp!

Joel var nere och köpte sig en skjorta till dopet och jag ska ner i veckan som kommer och se om jag kan hitta något. Det enda jag tänkt köpa denna månad. För jag har beställt ett Clinique puder som kommer hem i veckan, ja sen får det vara bra. Man är ju inte gjord av pengar och vi har jag vårat mål i sikte. Fasen va duktiga vi är. Det lönar sig ;-)

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

va filmen bra?? har tänkt o se den men blir aldrig av.. typiskt, men ska verkligen försöka se den snart! har du ngt annat bra tips på film?? /jenny

2010-02-27 @ 14:02:07
URL: http://palmhall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0