Dusch, disk

Sitter nu här och kollar runt lite på datorn. Har duschat med mjällschampot och det kliar inte så mycket längre. Men det kommer nog ta några gånger innan det försvinner, kände att jag var tvungen att tvätta håret.

Ewelyn sov bra även i natt. Det gillar både mamma och pappa. Nu tar hon förmiddagsluren, brukar bli samma tid varje dag :)

Rutiner är bra, sen kan det vara lite olika ibland, men jag gillar när det rullar på.

Har diskat en kastrull med fastbrända makaroner, ja jag gjorde ju stuvade makaroner igår på förmiddagen och det blev gott, men ogillar kastrullen, ska köpa en teflon (stavas det så mån tro?) som jag hade förut. Dom är bra.

Idag tar vi dagen som den kommer, måste köpa ersättning bara. Det räcker ett par gånger till bara.

Hon är så go den lilla damen, speciellt när hon äter puré. Det får hon varje dag och nu har hon blivit mer van, har provat ett par sorter nu. Tänkte köpa gröt snart också så hon får testa på det :-)

Känner mig på bra humör idag. Lite trött bara. Har så mycket i tankarna nu med allt, men är mestadels positiva saker, men ibland kokar hjärnan över :-)



Ewelyn när hon var cirka 3 månader, visst går det fort? Hon ändrar sig för var dag som går.


Kommentarer
Postat av: mamma

Längtar efter gullungen redan!

2010-02-18 @ 17:24:09
URL: http://bodilandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0