Fika med Linda :-)

Alla tre sov bra i natt, Ewelyn somnade vid nio tiden och vaknade inte förrän tjugo över fem, fick mat o torr blöja sen somnade hon om till klockan tio :) Så idag har jag haft massor med energi. En skön känsla, när man är van att vara seg den största tiden av dygnet..


Ja vi har haft en trevlig stund med en god latte och en bit chokladtårta, lite vardagslyx är ju aldrig fel.. Jag kunde inte hålla mig. Väntar in Mr Ångest. Vi var en sväng på Bostadsbolaget då Linda ska få omtapetserat i vardagsrummet, sen gick vi till Gusto men
det var fullt med folk så vi gick ut igen och tog en fika på Skånska.

Vi fick verkligen ett gott skratt idag när vi stod ute och pratade så kom det fram två halvfulla gubbar, inte det minsta otrevliga utan den ena sa "Jaså här står du med en spermatruck" :-) Ja jag skrattar fortfarande efter det, för han sa det så spontant och med riktiga 08:a dialekt :-)

Linda hade med sig kameran så vi tog några pics ;) Here we go!



Det strulade till sig lite när vi förde över bilderna, så alla blev inte sparade, vet inte vart dom hamnade?! Men lägger in dom senare eller imorgon..

Jag fick några presenter också av Linda ett par strumpor med kaniner på, urgulliga! Och av Jenny fick jag en pyjamas, två tröjor och ett fint kort :) Det värmer!

Nu ska ja se om lilla E kan sova en stund och jag ska plocka lite bland hennes kläder :-)

Puss & Kram skumbanan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0