Fredagsmys som vi gillar...



Sitter och tittar på sig själv i spegeln :-)

Idag är det Fredag, det känns lite extra mysigt!

Blev överraskad på förmiddagen då jobbet ringde och frågade om jag ville jobba en delad tur på Söndag. Jag blev först lite ställd, för hade ju inte räknat med att dom ens skulle höra av sig då det gått nästan en månad och jag inte hört ett dugg. Vi är ju bortbjudna på Söndag då Joels mamma fyller år så tackade nej först, men sen frågade jag Joel och han tar med sig Ewelyn och åker dit själv, så jag ringde upp och fick passet :-)

Det känns himla roligt, men samtidigt lite nervöst har ju inte jobbat sen i Augusti och koden till nyckelskåpet har jag glömt bort och delegeringen har gått ut, men det gjorde inget sa dom. Jag ska vara på två avdelningar.

Nu vet jag att jag får behålla mina Las-dagar, en STOR lättnad då jag oroat mig massor för det sista tiden och bara känt mig så less på det dom sa sist. Men nu så. Det vände. Kul att dom tänkte på mig nu.

Jag har skurat i badrummet, badkaret och toaletten.. Kände mig lite sysslolös förut och passade på när Joel var i garaget och grejade med crossen.

Klockan tre i eftermiddag ska vi till farmor och fika, prova dopklänningen och så. På hemvägen blir det handling inför helgen :-)


Och ikväll blir det mys framför nya Beck-filmen med lite gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0