Katrinplommon



MUMSFILLIBABBA!

Ewelyn är lite hård i magen så därför provade vi för första gången katrinplommon, det gillade hon. Bra det, får hoppas att det ger någon effekt för matsmältningen också, det brukar ju katrinplommon göra, eller päron det är också bra för magen. Det ska jag köpa nästa gång!

Jag har tagit upp en rulltårta och några glutenfria kakor tills mamma kommer, jag ska faktiskt avstå och bara ta lite kaffe. Inte det minsta sugen, jag har också känt mig lite konstig i buken :-/

Ikväll blir det Lördagsmys istället för Fredagsmys, vad är skillnaden? :-)

Jenny, jag tycker att du ska se Bröllopsfotografen, den var bra och sen har vi en annan film här hemma som vi såg för ett tag sen, den var riktigt spännande "Law abiding citizen". Jag kan inte gå in på din blogg, måste ha lösen isåfall :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0