Kusinerna Stjernerhem





Sötnosar :-)

Jag blev supernöjd med håret, det blev brunt, mörkbrunt med lite kontraster och så klippte hon av det slitna. Bilder kommer kanske ikväll för dom som vill se :-)

Köpte även hem en dry schampo, har en hemma men den är nästan slut och dessutom är det alltid kul att prova nåt nytt, det var ju kampanjerbjudande också så då slog Mallsan till ;-)

Ewelyn vilar middag. Vi provade lite mat idag (ekologisk potatis och palsternacka). Hon var så go, smaskade och spottade inte ut det :-) Det trodde jag hon skulle göra, men hon gapade och ville ha mer, men det får vänta tills imorgon. Är ju bara provsmakning nu :-)

Bilder på det ögonblicket kommer också inom kort...

Nu ska jag ge Joel en puss, han ska först till VC och sen till jobbet. Jag ska ta tag i disken strax och sen plocka lite!


Kommentarer
Postat av: zitha - mamma till Jack

Åh vilka fina bilder. Ewelyn är ju bara fööör gullig! :)

Vare gröt hon fick i stolen? :)

2010-02-09 @ 19:16:36
URL: http://nrmc.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vad söt hon är =)

2010-02-09 @ 22:13:33
URL: http://idaskold.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0