Kvällen...

Dagen har bara rasslat förbi. Vet inte vad timmarna har tagit vägen. Man gör allt och inget. Jag fick ett ryck och skurade spisplattorna med Svinto, diskade världens största diskberg med typ fem kastruller och tio glas, varför kan man inte ta ett och använda det hela dagen istället för att ta en nytt varje gång man är törstig. Joel är bra på det, men inte jag.

Jag ställde mig i en dusch, känner mig så ofräsch och PMS:ig. Det är skönt efteråt men efter tio minuter känner man sig lika grådaskig och snuskig igen. Jag lukar gott ifall, använde mig av Ghd shower gel som lukar kalasgott. Fick av Amanda.

Ewelyn har varit tålmodig ikväll då jag pysslat med lite allt möjligt.

Farmor ringde förut och kommer hit imorgon eftermiddag på lite fika, farbror skulle också följa med. Trevligt :) Önskar bara att det var lite mer ordning här hemma i hushållet, med diverse kläder, lådor etc etc. Men vad gör man? Hon bryr sig inte, bara jag som gör det.

Hade en trevlig pratstund med Angelica på msn. Längesen vi sågs men det känns inte som det. Hon är en bra vän. En äkta vän som är social och rolig :) Glömmer aldrig Robbie Williams konserten, det var tider det och min hemliga blind date med den trevliga göteborgarn, haha.. Minne för livet som jag delade med en kär vän.

Ida började skriva också, en gammal kompis ifrån gymnasiet. Längesen jag träffade henne också då hon bor i Göteborg sen några år tillbaka. Vi har också haft kul och även några dispyter men vad gör det om hundra år? ;-) Det är bortglömt och vi har vuxit till oss.

Vänner är viktigt, det ska man ta vara på. Även att man inte ses så ofta av olika anledningar så känner man i hjärtat om man betyder något och att man vet var man har varandra. För mig går familjen och nära vänner hand i hand.

Natti Natti.. Imorgon har jag lite att sysselsätta mig med :)

Kommentarer
Postat av: mamma

Vad jag vet så har jag lärt dig att använda ett glas.Hi hi nu är det du som diskar gummsan.kram

2010-02-24 @ 21:55:42
URL: http://bodilandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0