Lingonveckan är tillbaka

Ja ni läste rätt, inte konstigt att humöret har svajjat, svettningar från och till, trött, hängig och magvärk. Idag kom den, det röda som jag helst vill slippa. Jag har alltid haft rikliga blödningar och då talar vi om ett ex antal hanndukar i sängen och dubbla bindor. Suck, jag hoppas att pillrena gör att det försvinner sen.

Jag brukar aldrig vara direkt på dåligt humör om det inte finns några anledningar, men senaste dagarna har jag reagerat på mig själv över hur tjurig jag faktiskt varit, utan att sätta fingret på det. Förlåt, förlåt.

Nu till något roligare, jag fick ett meddelande på Fb för en stund om att att sjuksköterskan på jobbet vill att jag ska komma och hälsa på, hon är bara för go. Det har jag alltid tyckt. En av dom bästa på arbetsplatsen, så jag blev glad. Sedan har jag fått några datum som jag ska planera in en fika med Sofia, en jobbarkompis det också :)

Pratade med mamma och hon och hennes "ibland-bo" som hon säger kommer hit på Lördag om det inte är snökaos :) MYS!

Ewelyn sover sen en stund tillbaka. Jag blir inte långvarig heller, funderar på att ta en Ipren och sen mikra värmekudden.

Allt är inte guld som glimmar...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0