Måndag

Ny vecka åter igen. Det går i rasande fart. Vi gick upp klockan sju, åt och fixade till oss. Gav oss ut i det härliga vintervädret, det är lite tungt att dra barnvagnen, men jag är glad att vi köpte en med fyra rejäla hjul. Det var heller inte så kallt ute.

Det blev lite babysång idag och hon var snäll.. Blev som vanligt lite trött på slutet så vi skippade fikan och gick hem, hon slocknade i vagnen och sov ett tag efteråt.

Såg att mamma hade ringt så jag ringde upp henne. Jag känner mig taggad nu, ännu mer än förut. Tycker bara att tiden kan gå snabbare, även att jag njuter av att vara mammaledig :) Det funkar så bra och vi har kommit in i mer rutiner. Det gör det hela lite lättare.

Som ni märkt så har ju bloggen ändrat utseende, det är tack vare Zitha. Hon kan verkligen det där. Den är inte riktigt färdig, hon skulle fixa lite mer ikväll.

Ewelyn vilar, vi är mätta och trötta. Ikväll har jag bara ett dilemma "Familjen Annorlunda eller Outsiders" ;-)


Kommentarer
Postat av: zitha - mamma till Jack

ska ändra lite mer nu såg ja visst ;). Är inte riktigt nöjd. :)



ska m kolla på nåt utav programmen ;)

2010-02-01 @ 18:01:02
URL: http://nrmc.blogg.se/
Postat av: Ida

Åh vilken fin design du har på din blogg nu =)

Så söt lilla Ewelyn är, inte avis alls ;)

2010-02-01 @ 20:01:57
URL: http://charismatica.blogg.se/
Postat av: Malin

Du har en award i min blogg ;) Enjoy!

2010-02-01 @ 21:06:41
URL: http://malleliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0