Mitt i veckan

Idag har jag huvudvärk, eller kände inget i morse men började nu på eftermiddagen. Brist på koffein kanske :)

Min älskade sambo gjorde en ugnspannkaka innan han åkte i väg till jobbet. Så känner mig bortskämd, han tvättade och klädde på henne i morse, lekte och busade medan jag vilade. Men vi får heller inte glömma att det var jag som var uppe i natt ett par gånger :) Men som jag brukar säga, det funkar så bra när man har förståelse för varandra och hjälps åt. Vi är ett bra teamwork här hemma. Man blir ju trött på på olika sätt.

Jag känner mig lycklig lottad

Vi tog fram Ewelyns gåstol förut, så hon fick inviga den. Tyckte det var skitkul, hon tryckte på alla knapparna och smilade upp sig. Joel tog några kort, men dom kan jag inte lägga in nu. Det kommer. Men hon når ju inte ner till golvet ännu, men verkade inte som det gjorde så mycket för hon körde  med dom små benen. Blir ju inga längre stunder eftersom hon förmodlingen blir trött efter tag.

Igår kväll satte jag mig och fixade med lite kort. Satte i nyframkallande kort i albumet och skrev lite. Lika bra så länge man har det nåt och nåt färskt ;-)

Linda ringde förut och vi pratade en stund, ska ses imorgon ska följa med henne till Bostadsbolaget och även ta en kaffe ;-)





Busfröna :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0