Myskväll med semla



Semlor, finns det något godare? :)

Ewelyn och jag vilade tillsammans förut, vi slocknade båda två. Joel är hemma ifrån jobbet nu och medan han tog sig en powernap så busade jag med Ewelyn, hon blir så fascinerad av allting, en liten penna kan vara nog så spännande. Hon är på bättre humör. Joel tog med sig Ewelyn och går en svänga, till affären och köpa semla. Om det nu finns några kvar. Som jag sagt miljontals gånger innan så är jag så tacksam att vi kompar varandra så bra, vi kan läsa av varandra, man behöver inte tjata. Allt rullar på så bra i vardagen. Skönt att ha honom hemma i veckorna även om det bara är antingen dag eller kväll, men vi får ju ändå sova tillsammans ;-)

Nu ska jag plocka lite, sen steka lite blodpudding och bacon. Ja, vi gillar det. Med en massa lingon så är det faktiskt riktigt gott och nyttigt. Massor med järn och det behöver man.

Joel och Ewelyn <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0