Onsdag

Oj, Oj! Trodde aldrig jag skulle komma upp i morse. Kvällen igår slutade med att jag inte gick och lade mig förrän vid 12, halv ett där. Kunde inte somna. Ewelyn somnade tidigt, men när jag hade kommit in i djupsömnen ja då ville ju hon vakna :) Så klockan två vaknade hon till, fick nappen och somnade om. Sen var det dags vid fem tiden. Joel kollade till i sängen, hon låg klarvaken med blöt blöja och hungrig så lika bra att byta på henne tänkte jag, sen fick hon äta lite. Vi somnade om, inte så djupt. Jag vaknade några gånger och drömde lite konstigt. Klockan 10 ringde telefon. Farmor som ville höra hur det var och att hon lämnat in dopklänningen på kemtvätt.

Vilken tur att hon ringde annars vet jag inte när vi  hade kommit upp! Tur att det inte är så varje natt :-)

Mamma kommer imorgon förmiddag, vi ska umgås och så ska hon följa med mig till BVC, första gången som Joel inte kan följa med då dom har möte på jobbet. Annars har han varit med på allt, även under graviditeten.

Vi är trötta här hemma... Huvudvärk också, mindre roligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0