Vilken natt..!

Sitter här med laptopen, tröttare än tröttast. Inte mycket sömn i natt. Ewelyn vaknade två gånger och var hungrig, var även uppe och bytte blöjan, tycker så synd om henne om hon får ligga med en blöt. Kände att jag var tvungen att gå upp en liten stund nu, men ska faktiskt ta och krypa ner igen. Ewelyn ligger i våran säng då jag flyttade över henne för cirka en halvtimme sen. Kommer nog kanske inte kunna somna, men det gör mycket att bara ligga ner och vila.

Jag känner mig som en zombie. Vit, blek och trött. Fryser gör jag också så ska nog gå och mickra min värmekudde ;-) Förhoppningsvis blir det ett roligare inlägg under dagen. NU måste jag stänga ner.

Gäsp gäsp...

Känner mig mer död än levande :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0