3 mån



Idag blir min tjejja 3 månader, hon har ändrat sig massor, vuxit till sig och utseendemässigt är det en stor skillnad om man tittar på fotografierna från när hon var nyfödd. Jag är så glad över att ha henne i mitt liv, den mest händelserika stunden i mitt liv var när dom lade henne på mitt bröst. Att jag har en sambo som gör allt för oss är älskvärt. Det är lycka att få tillbringa min tid tillsammans med dom två jag älskar mest. Joel och Ewelyn.

13.15 har vi en tid på BVC, satt igår och fyllde i pappret som jag ska ha med mig idag. Pappret om hur jag mår efter förlossningen och hur jag känt mig den senaste veckan. Ska jag vara uppriktig så var det pappret en lätt match att fylla i, vissa nätter drömmer jag så konstigt att jag ibland undrar var allt kommer ifrån, och vissa dagar är jag mer känslomässigt mottagen än andra, sen har jag såklart vissa dar där jag är mer trött än andra, men skenerellt så mår jag bra och det har jag gjort sen hon kom.


Ewelyn ska få sin spruta idag.... Som mamma är jag lite nervös, finns inget värre än att se henne ledsen. Brås hon på farsan sin så kommer inte sprutan bekomma henne nåt, är hon däremot som sin mamma.. ja gud bevare mig väl ;-)

Beställde hem en födelsedagspresent till pappa min igår kväll också, han kommer bli glad!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0