Duktig tjejja!



Idag när jag stod och diskade så låg Ewelyn på lilla madrassen ock buffade, hon låg och vred på sig och "vips" så hamnade hon på magen. Hon har varit så så nära flera gånger, men idag så gick det vägen :-)

Jag blev så glad, det var visserligen väntat men idag har hon gjort det flera gånger och lyckats.

Sen stod vi vid spegeln, det gillar hon, men har tidigare bara tittat och flinat lite, precis som att hon ser nåt men inte kan placera det. Men idag så skrattade hon, log så stort och verkligen böjde fram huvudet.

Det låter kanske inte så stort för er som inte har egna barn, men jag lovar som mamma så blir man så glad och stolt efter varje liten grej som händer :-)

När jag kom hem ifrån babysången så stod Joel och gjorde mat. Han var dessutom och handlade inför veckan. Det går så bra här hemma, vi hjälps åt med allt och det funkar så bra för oss båda. Han köpte en större storlek nu i blöjor från 5 kg, så det ska vi testa när dom andra blöjorna är slut!

Ewelyn sover nu. Hon var så gnällig och övertrött förut, varit en massiv dag för henne, även att hon haft kortare tupplurer.

Jag ska lägga mig så fort Joel kommer hem, kan inte somna innan av nån konstig anledning. Förutom när jag var gravid och TRÖTT :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0