Fredagsmys som vi gillar...

Idag har vi ätit god mat, mumsat på lite andra godsaker och kollat eller kollar på filmen 2012, ska se slutet strax :-)

Idag duschade jag för första gången med Ewelyn ensam hemma och det gick hur bra som helst. Hon satt i sin babysitter och tittade på mammsen ;-) Smålog lite. När jag var klar så tyckte jag att det luktade lite bajs, och jag hade rätt. Hon var blöt bak på ryggen, på magen och byxorna. Så hon fick tvätta av sig och byta kläder :) Provade kläderna som hon fick av mammas killes föräldrar och dom passade perfekt, strl 68 ?! Ja det skiljer verkligen på vart dom är köpta, för nu använder hon allt från 56 och upp till 68.

Lägger in ett par bilder på prinsessan som jag tog ikväll :-)



Tränar lite :)

Och så flyger vi lite...

 



Måste ju ligga lite på sidan också..



Ja.. lite dregel blev det visst på lakandet :P


Gillar den nya pyjamsen, allt som hon har är för det mesta rosa, men jag tycker att det är lite kul med annat också :-) Denna fick hon av sin mormor.
Sovgott imorgon är det en ny dag och då får vi besök ;-)


Kommentarer
Postat av: Ella

Sån där pyjamas har Millie med :)

Men visst är den långt i ärmarna!? Det var hål i min med :/ Fast väldigt mysig.

2010-01-23 @ 20:57:15
URL: http://eeeeellaaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0