IKEA

Idag har vi varit på IKEA Joel och jag. Inte Ikano. Vi käkade lunch där eftersom det är så billigt, det var gott och mätt blev man! Efter det kikade vi runt lite, mest på barnavdelningen då vi var ute efter en matstol till Ewelyn. Vi hittade en billig och bra, så det blir ingen Acta Graco som jag först var sugen på. Men denna går nog lika bra. Fick ett sms av Jennifer som sett oss i bilen, vi stod tydligen bredvid varandra vid ett trafikljus, men jag är blind som vanligt! :)





Och ett gosedjur såklart!



:-)

Tack mamma för att du var barnvakt :-) Du är en klippa!

På hemvägen åkte vi förbi Nina och tog en kaffe, vi blev inte långvariga. Jag kände mig så trött då vi var uppe klockan tre i natt och bytte blöja och gav snuttan mat. Man känner att man lever hehe.

När vi kom hem skulle Joel ner till källaren och leta efter en sak till kamerautrustningen och då bad jag honom hämta upp ett par kartonger med barnkläder. Ja jag fick ju en massa av min vän Helene då jag var gravid, men tittade ju inte så noga då eftersom jag inte visste om det var en pojke eller flicka som jag väntade.

Men... Vi hade tur, eller ja hade ju såklart blivit lika glad för en pojke, men i kartongerna så låg det ju enbart tjejkläder så det var kalas. Det kändes som rena rama Rolf, nej jag menar julafton. Så himla mycket fint!!

Vi behöver inte köpa kläder för en lång tid framöver, så jag kan inte skylla på klädbrist :-) Men det är svårt att hålla sig ändå. Det är så roligt att handla kläder.

Jag blev glad. Det ska bara tvättas och vikas in, sen ska Ewelyn få mannekänga lite :-)

Jag rensade bort sånt som var för litet och som jag även har dubbletter på, det åkte i andra kartonger. Skickade ett mess till Tessan eftersom hon väntar en tös, och hon ville ha det. Roligt att det kommer till användning.
Jag har så mycket kläder nu att det största problemet är hur jag ska få plats med allt ?! :)

Ewelyn sover och jag ska vara lite social med Joel, vi kollar "Rock Star" på Tv, den har jag sett massor med gånger och jag gillar den skarpt. Kanske för att gillar att lyssna på rock!


Kommentarer
Postat av: Zitha - Mamma till Jack

Det var väl inget fel på den stolen heller :). Det där matsettet var fint :). Hitta ni de på ikea med?

2010-02-01 @ 11:52:28
URL: http://nrmc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0