Kalas

Ewelyn och jag gick upp skapligt idag. Hon sov bra i natt och somnade nu ikväll utan problem. Hon har varit så snäll idag, det brukar hon vara men idag lite extra tror jag. För jag hann/orkade inte städa, men diskade massor och gjorde ett rejält lass med köttfärssås ;) Hann sminka mig utan att avbryta och även prata med pappa som ringde utan uppehåll =)

Joel fick sin present när han kom hem ifrån jobbet, tre kallingar sån fantasi har jag, men jag vet att han gillar dom och behöver fler så han blev glad :) Skulle ju köpa Thåströms nya samlingscd, men dåligt utbud här i Mjölby, och nuförtiden så laddar man ju ner musik. Han ringde till prästen och församlingshemmet ifrån jobbet, för att få lite mer klarhet. Skönt.

Vid femtiden åkte vi till Nina och Fred. Hämtade upp Christian och Michelle och for in mot Mantorp. Längesen jag träffade dom båda. Nina, omtänksam som alltid hade köpt en budapestbakelse till mig (glutenintolerant ni vet) så den smaskade jag i mig. Joel tog lite kort där och när jag fick se mig själv så fick jag ångest :-) Jag är verkligen inte fotogenisk. Men man är ju som man är. Trevligt va det iallafall och Ewelyn gnällde inget. Så snäll, ja det är hon ju ändå :-)

Jag blev så trött, så fort man sätter sig i deras supersköna och mjuka skinnsoffa så börjar man gäspa. Ja det är lite märkligt, tror vi alla va trötta av nån anledning, dom som jobbat och även mammorna :-)

Joel och jag myste till det lite i soffan, kliade honom på ryggen och tjuttrade. Sen blev det lite annat mys ;-) Närheten är verkligen viktig, och speciellt nu när man fått barn. Ömhet och inte ta varandra för givet gör massor.

Man blir kär som på nytt ;-)

Imorgon ska vi göra nåt extra smarrigt till kvällen sa vi :) Och jag ska sova ut. Behöver det. Hade en tanke igår att gå upp till Madde och hälsa på, men har inte suttit så mycket på msn ikväll eftersom vi var bortbjudna och det kom lite annat imellan, men vi får se. Vore kul och ta lite kort nu när dom växt till sig mer :-) Nu tar vi natten..

Bye bye babies som Gynning säger....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0