Lillebror (1 av 2)

Joel sover, Ewelyn också. Hon sover i våran säng nu och det har verkligen inte till vanligheten nuförtiden, sen dagarna innan jul har hon sovit i sin säng, men ikväll fick hon somna bredvid mammsen och nu sover hon som en gris :-)

Jag borde också ta tillfället i akt att lägga mig och sova, gjorde det för en stund sen men kände att jag blev piggare och tänkte blippa runt lite på nätet innan (det är ett bra sömnmedel).

Overallen som jag beställde blev aldrig av :-( Men jag har hittat en annan i strl 62, en röd med vantar o tossor, samt reflexer. Nu har hon en med hjärtan på som hon fått, den passar bra är i strl 56, men det går undan snart får jag hem den andra. Kan vara lite roligt att ha nån att variera med också ;-) Och kläder är alltid roligt!

Jag har äntligen fått på mig några jeans. Inte dom jag helst föredar att ha på mig, men det är härligt att kunna använda jeans nån gång imellanåt än bara leggings eller mysbrallor. Dock föredrar jag helst leggings och mysbrallor, men jeans kan kännas lite finare ibland =)

Rktigt skoj att få träffa Leia och Millie, se dom utanför vagnarna och jag håller med Ella, Ewelyn ser bra liten ut. Eller kanske ska säga kort. För hon är kort, men ändå rund (kinderna är så runda och dubbelhakan finns). Hon är ändå normal för sin längd och ligger bra på kurvan. Hennes mamma är ju kort och jag var liten när jag var bebis, Joel är heller inte så lång men vr en stor bebis :-)

Funderar nästan om man skulle dra ihop ett gäng tjejer sen nån gång framöver och mysa till det lite med nån god mat och så.. Haft det i tankarna länge, men just nu är det så mycket med födelsedagar och dop ska planeras, men vore trevligt att ha det :-)

Tänkte bjuda er på några bilder som Joel fotade i studion på min lillebror, minstingen ;-)








Natti natti mina vänner.. Snart är det en ny dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0