Lördag



Här ligger Ewelyn lite krokig på sniskan och leker under babygymmet. Hon har nu två stycken, men jag hade helt glömt bort att hon hade ett till (fick av Helene när jag var gravid) tills jag fick syn på ett likadant hemma hos Nina igår. Så jag tog fram det ur garderoben. Roligt för henne att variera sig lite :-) Hon sysselsätter sig mycket själv nu och gillar allt som rör sig och låter :-)

Idag har vi inte gjort så mycket, skulle åkt till Sandra och Daniel idag, men fick ett sms på fm att det hade kört ihop sig lite, men det kommer fler tillfällen. Hoppas på snart för jag saknar min vän. Henne litar jag på till 110%. Vi kan prata om allt och har så trevligt ihop.

Joel åkte ut till Omberg med en kompis och fotade lite och jag var hemma och busade med lillsnörpa, när hon sov eftermiddagsluren passade jag på att greja lite här hemma, vattnade blommorna (som ser förvärliga ut nuförtiden), diskade ett stort lass och torkade av lite i badrummet. Det var i stort sett det jag hann, tänkte skura badkaret och ta dram dammsugarn men det får bli imorgon. Jag hade planerat sen början på denna vecka att hälsa på jobbet imorgon eftersom Linda och Elin jobbar, men jag går inte dit. Det går kräksjuka eller vad det var :/

Pappa ringde förut och frågade hur många det blir på dopet, bortsett ifrån dom minsta. Ca 35 stycken.. Om nu alla kan komma. Vi som skulle ha ett mindre dop, ja så kan det gå :-) Då har vi ju bara bjudit dom som vi har kontakt med i släkten, dom närmaste och uteslutit våra vänner. Lite trist, men jag kände att det blev orättvist. Jag vill inte bjuda ett par vänner utan isåfall alla och då blir det för många tyvärr..

Pappa och hans sambo ska göra mandelbiskvier och morotskaka ;-)

Ikväll har vi kollat Robinson-finalen, jag hoppades på Mats, men roligt att Hans vann också. Helt rätt och en värdig vinnare tycker jag.

Nu kollar vi number 23 och Ewelyn sover. Hon har varit så pipplig några kvällar nu, tror det är tänder som spökar för hon biter på ALLT.

Jag älskar min familj <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0