Make up



Har man en sambo som är fotograf så åker kameran fram när man minst anar det ;-) Jag är då ingen linslus och gillar inte att vara med på bild utan förvarning, dock brukar dom bli bäst när jag inte vet om det. Och ibland får man ju vara snäll och ställa upp ;-)

Här står då jag i vårat fina, men ack så trånga badrum och fixar till mig lite innan vi skulle bege oss till Jocke, Zitha och lille Jack :-)

Som oftast så trött mamma, så får man ju ibland använda sig av sina verktyg för att försöka se lite pigg ut! Och när det kommer en stor "blixt" så vaknar man ju till :-)

Vi hade mycket trevligt, han är så go den lilla gullungen.. Dessutom köpte vi mat och jag blev så sugen på en ost och skinksallad, rekommenderas varmt om ni stannar till i Skänninge och är hungriga ;-)

Sen provade vi deras matstol en Acta Graco och den verkar kanon även om Ewelyn än så länge är lite liten, men grymt sugen blev vi på att inhandla en sån. Men vi får se. Måste fråga plånboken först :-)

Pappa ringde och var superglad han undrade om farmor hade skvallrat till mig, Vadå? Tänkte jag. Han hade vunnit pengar på spel. Satsat på hockey (Jag är inte så insatt ska tilläggas) Men han hade satsat 50 spänn och vunnit 13 000. Så farsan Balloo om du läser det här så vill vi ha en sån matstol (skämt åsido)

Ewelyn sover, helt slut gumman och jag ska bara blippa runt lite på datorn sen blir det GODNATT!


Kommentarer
Postat av: Zitha

Stolen är as bra:)!

Tack för en trevlig kväll.



Tänkte på bloggen. Vill du att ja ska fixa den lite så kan du ju skicka bilder så kan ja göra en header åt dej om du vill? ;)

msn; [email protected]

2010-01-23 @ 22:58:26
URL: http://nrmc.blogg.se/
Postat av: Mamma

Bra bild på en snygg och söt tjej.

2010-01-24 @ 12:01:32
URL: http://bodilandersson.blogg.se/
Postat av: Anonym



Ja jag kan låta de var som de är nu:). Men vill du ha en header med bilder?

2010-01-24 @ 13:30:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0