Om mig ;-)

Namn: Malin Nina Helena Mildh

Kallas för: Mallsan, Mallan

Stjärntecken: Jungfrun

Höger eller vänsterhänt: Höger

Piercingar: Haft i öronen, och även på ett mycket intimt ställe ;)

Tatueringar: Ville ha en när jag var yngre, men för feg

Längd: 1.62

Skostorlek: 37/38

Hårfärg: Blond, men nu ljusbrunt med ljusa slingor

Fräknar: Nej tack och lov

Motto: Dont worry be happy!

Kär? Åh, JA!

Önskar du att du bodde någon annanstans? Såklart man gör, förr ville jag bo i Göteborg, men nu är drömmen ett mysigt hus ute på vischan

Tycker du att du är attraktiv? Har alltid haft dålig självkänsla tyvärr, upp och ner från dag till dag och vilket humör man är på

Dricker du? Ja, men väldigt sällan, favoriten är öl

Röker du? Nej, usch vad äckligt!

Vilket schampo använder du? Björn Axen och Loreal repair

Vilken parfym använder du? Dior Addict, Lacoste touch of pink

Vad är du rädd för? Mycket tyvärr, särskilt höga ljud som hundskall, raketer, ballonger.. Är väldigt lättskrämd som är ett stort handikapp för mig

Gillar du att tvätta? Inte en favoritsyssla, men kan vara avkopplande ibland

Gillar du berg- och dalbanor? Ja, skitskoj ju!

Senaste…

Filmen du hyrde? Flickan som lekte med elden

Filmen du köpte? Köper inga

Låten du hörde: Lady Gaga- Bad Romance

Låten du laddade ner? Använder mig av Spotify

Personen du ringde? Linda

Personen som ringde dig? Pappa

TV-program du såg? Simon & Tomas

Person du tänkte på? Joel och Ewelyn

Favorit…

Låt: Bed of Roses med Bonb Jovi, annars är Lasse Winnerbäck en favorit

Sak att göra: Borsta tänderna och sova

Sport: Har ridigt, spelat innebandy

Dryck: Kaffe

Kläder: Mysdress, rosa linne

Film: Sällskapsresan

Bil: Volvo v50

Serie: Andra Avenyn


Har du någonsin…

Gråtit över en pojke? Det har hänt ett flertal gånger

Gråtit över en flicka? Ja, vän

Ljugit för någon? Ja annars ljuger jag ju!

Varit i slagsmål? Nej

Blivit arresterad? Nix, men fastnade i tullen i Barcelona. PINSAMT!

Träffat någon från internet IRL? Nej, men från andra sajter

Antal…

Gånger du varit kär? Många gånger

Gånger ditt hjärta brustit? Ett par gånger

Hjärtan brustet på grund av dig? Ja, det tror jag nog...

Tjejer du kysst? Haha, på fyllan =)

Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? Ingen direkt

Gånger ditt namn varit med i tidningen? Ett par gånger från skolevenemang etc

Senaste…

Boken du läste? I Tid och Rum av Lisa Fabre

Personen du fick e-mail av? Facebook

Personen du fick brev av? Julkort

Personen du fick sms av? Linda

Gången hela din familj åt middag tillsammans? I Söndags med familjen från pappas sida

Saken du köpte? Mat från Citygross

Vad har du gjort idag? Tvättat, diskat, bäddat rent, tagit hand om min dotter

Brukar du svära mycket? Tyvärr, ganska ofta men ska försöka skärpa mig

När stiger du upp på morgonen? Olika, inte tidigare än jag måste

Vad har du på dig? Mysdress

Vad ska du göra ikväll? Borsta tänderna

Vad är du allergisk mot? Gluten

Var har du ont? Visdomstanden och munsåret

Använder du hårspray? Ibland när jag ska vara fin :)

Kan du stå på händer? Nej, men på huvudet

Håkan Hellström eller The Ark? Håkan

Salt eller socker? Älskar saltlakrits

Gillar du ketchup? Mm, passar till mycket

Är du glad nu? Ja, men trött

Var du glad igår? Ja, det var jag, blev ju bjuden på mat

Vad dansar du till? Allt möjligt men oftast inte nykter

Stockholm är… ? Sveriges huvudstad och en härlig shoppingstad

Göteborg är… ? En mysig stad

Kan du sjunga? Nej!

Spaghetti eller makaroner? Bandspagetti

Land du vill besöka? Thailand


Kommentarer
Postat av: Anonym

Träffat någon från nätet IRL = svar nae men från andra sajter :P hehe IRL betyder In Real Life :D

2010-01-05 @ 01:10:31
Postat av: Malin

Hehe, du har helt rätt jag förväxlade nog förkortningen med ICQ... hmm.. :)

2010-01-05 @ 11:41:14
URL: http://malinmildh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0