Snö snö snö!

Shit vad det snöar, helt sjuuukt som Grynet säger ;-) Det är otroligt vackert med det vita täcket som kläder asfalten, men det behöver ju inte blåsa!

I natt blev nog klockan halv ett innan jag kunde somna, så det var segt att ta sig upp. Vi har faktiskt inte kommit ut idag, jag hade behövt gå ner till apoteket, men inte detta väder, nej tack. Så vi har mys inomhus. Imorse ringde jag frissan och bokade tid, inte lätt att få en tid som passar mig och dom. Jag vill att Amanda ska göra det på mig och hon är uppbokad den kvinnan, och för oss ska det ju passa så att Joel kan ta Ewelyn under tiden då det tar sin lilla tid :-) Men om två veckor typ, då är det min tur :-)

Jag har inte nämnt nåt tidigare här i bloggen, men jag brukar bli irriterad nu. Det är nån kille (tror henke) som ringer och smsar hela tiden, vet inte varför och vad baktanken är men nu börjar jag bli less på det. Jag hittar inte numret på Eniro eller Hitta heller, men på eurovoicen så sa han Henke ?!

Jag skrev då ett sms att jag inte är rätt person han söker, då fick jag ett sms där det stod att "du kan väl ringa ändå, vore trevligt att höra din röst". Idag fick jag både telefonsamtal, han lägger på för att jag ska ringa upp och även sms där det stod "vill du ha en het träff? ring, vill prata med dig"..

Det finns fasen folk till allt, och hur han fått tag på mitt nummer det har jag ingen aning om. Nåt fel är det ju på grabben...

Hmm, shit happens..

Har visat Joel smsen också och han tyckte det va konstigt.. vi har ju inga hemligheter för varandra så lika bra att vara ärlig, det uppskattas av både parter.


Igår ringde Tessan hit, kul och prata med henne. Hon har en bebis i magen, i Juni kommer det en lite flicka rakt över gatan här hemma :) Mysigt med bebis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0